brutal

brutal

Thursday, August 18, 2011

mengapa ada yang berbuat demikian.......


assalamualaikum.. mengapa umat nabi muhammad sanggup melakukan apa jua cara untuk mendapat kesenangan. alangkah sedihnya nabi muhammad jika melihat umatnya masa kini. Apa yang kita mengetahui sehingga ke hujung nyawa nabi pun sentiasa ingat umatnya. adakah kita selalu mengingati nabi muhammad s.a.w.
kita melihat disekeliling kita terdapat banyak kemaksiatan telah berlaku. adakah kita menyedari tentang perkara ini???? adakah semua ini hanya para ulamak sahaja untuk membendung gejala ini. kita perlu berfikir sebelum melaku kan sesuatu yang membawa kepada kemaksiatan. mungkin azab ALLAH S.W.T tidak nampak didepan mata. di bulan ramadhan yang mulia ini pun ada juga umat yang tidak menhormati bulan yang mulia ini.
         adakah kita sedar akan pengorbanan yang dilakukan oleh nabi kita itu untuk menegakan islam. banyak pengorbanan yang dilakukan sehinnga kita dibangun kelak. video dibawah menunjukkan betapa sayangnya nabi kepada kita...hayati lah dan fikir2 kanlah apa yang nabi kita lakukan untuk umatnya yang tercinta....





  

No comments:

Post a Comment